Re: Como licenciar los equipos ?

Dom Abr 11, 2010 3:30 pm

Sorry but I don't understand the Espanol

Dom Abr 11, 2010 3:44 pm

FootAdel escribió:Sorry but I don't understand the Espanol

si entras ah un foro español ,por lo menos que debes hacer es adecuarte al idioma ,sino esta google translate ;) ,un saludo

if you go ah a Spanish forum, at least you should do is speak the language in mention, but this google translate ;) , greetings

Dom Abr 11, 2010 4:03 pm

Ok but with Google Translate, I son't understand. It does not translate all the words :( . Hablo Espanol un poco. En mi colegio, Estoy aprendiendo espanol.

Dom Abr 11, 2010 4:19 pm

No traduce todas las palabras porque no se habla el español "formal".. Lo mejor es que tú escribas español ;)

Dom Abr 11, 2010 4:58 pm

Ok but the dialogue on the top is interested but I don't understand this dialogue :(

Dom Abr 11, 2010 6:05 pm

¿Qué mensaje es el que no entiendes?

Dom Abr 11, 2010 7:37 pm

The 3 posts of ROBIMEX2002

Dom Abr 11, 2010 8:23 pm

Traduce esto/Transale this:

Recuerda que un Option File prevalece sobre la base de datos ,por tal tus cambios deben ser probados sin el Option File y si quieres compatibilizarlo, existe la opcion de importar en el PESEditor .Aunque creo que se peude desencriptar un Option File en la PSP y es mucho más fácil y cómodo .Si tienes una duda de un byte ir a Kaka´(por ejemplo) y fíjate en la posición del byte, si coincide buscar el valor 2D00 en sus bytes ,esa es la posicion de la nacionalidad .Creo que son igual que en ps2 124 bytes por jugador.. lo cual hasta con el nomad pueden trabajar esto y edb workshop .Un saludo.

Mar Abr 13, 2010 5:57 pm

Thank you, but I don't understand with Google Translate Sorry !

Mar Abr 13, 2010 6:27 pm

I go to traduce the text with my english (quite bad XD)
see you can underestand this:

You remember that Option file can be change database, but before you have to desencript the option file.
You have to use a psp plugin to desencript and after open this with hexadecimal editor and find Kaka´ in the byte nationality position search 2D00 and if you edit this you can change kaka´s nationality.
To edit in hexadecimal use the programme HexWorkshop

I hope that you can underestand this.
I can´t help more, as my english don´t give to much xD

saludos!

Full Version